Asszociációs kihívás #4



@FairyDust, a Miss Readers blog tulajdonosa meghívott egy asszociációs kihívásra, amelynek lényege, hogy gif-ekhez kell könyveket csatolni. Ez az adag nem volt éppen könnyű feladvány. :))




Például, amikor rájövök egy Agatha Christie regényben a gyilkosra és kiderül, hogy jól tippeltem. :D Nem túl sok ilyen volt, így megérdemlem az elismerést. :D



Jesszus! Micsoda gif! :D Most ez azt jelenti, hogy nekem száll el az agyam, egy könyvtől vagy hogy egy szereplő agyatlan? :D
Előbbire: Tara Sue Me: Az alávetett. Ettől teljesen elszállt az agyam. Utóbbira pedig: A Rubinvörösből, Gwen. Bocsi rajongók, de rég láttam ilyen sötét szereplőt...



Hihi! Ez jó! :D Gondolom, valaki utánozni akarja a profikat, gyenge sikerrel. Hm... nem emlékszem, találkoztam-e ilyen szereplővel. Vagy csak nem hagyott bennem nyomot...



Amikor olyasmibe kóstolok bele, ami nem csúszik. Volt pár ilyen könyv. Az alávetett (Ez mindig előjön nálam negatív kérdéseknél. :D), Időtlen szerelem-trilógia, Nick Cutter: Mélység (Ez nagy szívfájdalmam), stb. 



Én ezt most úgy értelmezem, hogy olyan könyvek, amiknél mindig elegedhetem magam, mert tudom, hogy nem érhet csalódás. Nora Roberts, Julie Garwood, Nicholas Sparks, Böszörményi Gyula például, mind ilyen író. Ha leveszem az egyik könyvüket a polcról, olvasatlanul is tudom, hogy jó lesz. Megnyugtató tőlük olvasni.

~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.