Új szerzemények, avagy Bűbájos boszorkák ámokfutás! :)

Ciki, nem ciki, gyerek korom óta, a mai napig imádom a Bűbájos boszorkák filmsorozatot. Hétvégente még mindig leülök a TV elé nézni. :))



Az egész ámokfutás egy Coop-os vásárlással kezdődött. Történt ugyanis, hogy véletlenül a filléres állványon szembe találtam magam a 4. résszel. 390 Ft-ért... értitek? Persze, hogy jött velem. :)



Így aztán, úgy gondoltam, be kellene szerezni a többit is. Szépen kerültek fel a kívánságlistámra. Egy kedves molyocska szólt, hogy az egyik oldalon mind megvásárolható. Igaz, hogy el is fogyott az egyik, de így is 8-at meg tudtam rendelni. Örültem, mint majom a farkának... amíg meg nem érkeztek. 
Sajnos, a kötetek korántsem voltak olyan állapotban, mint ahogy hirdeték. Csalódott és mérges is lettem, de végül maradtak. Nincs szívem visszaküldeni, ahol ki tudja mit művelnek a könyvekkel. Szóval, örökbe fogadom őket, itt jó helyük lesz.




Már csak 1 kötet hiányzik, vadászat indul...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.