Kávé Book Tag




Köszönöm a kihívást @NagyDorka-nak, az Anya olvas blog bloggerinájának, illetve @doboluca-nak.




FEKETE KÁVÉ 
 Egy sorozat, amibe nehéz belerázódni de utána nem tudod letenni:

Samantha Shannon: Csontszüret - elképesztően jó sorozat, csak az elején kicsit tömény a világfelépítés ismertetése, de ha ezt sikerül megérteni, akkor letehetetlen.


BORSMENTÁS MOKKA 
 Egy könyv, ami a téli időszakban nagyobb népszerűségnek örvend:

Szerintem, az összes Karácsonyi, téli borítós történet ilyen. :D
Legyen Charles Dickens: Karácsonyi ének.


FORRÓCSOKI 
 A kedvenc gyerekkönyved:

Nincs ilyen, szeretek időnként meséket olvasni, de nem mondhatnám, hogy van kifejezetten egy kedvencem.


DUPLA ESZPRESSZÓ 
 Egy könyv, ami az elejétől a végéig izgalmas volt:

Jennifer A. Nielsen: Az árnytón - alig tudtam letenni, végig pörögtek az események, imádtam.


STARBUCKS 
 Egy könyv, amit mindenhol látsz:

J. K. Rowling – John Tiffany – Jack Thorne: Harry Potter és az elátkozott gyermek - A polcomon is megtalálható, alig várom, hogy sorra kerüljön. *-*


HIPSTER KÁVÉZÓ 
Egy alulértékelt könyv:

E. L. James: A szürke ötven árnyalata - én igenis imádom. :D



A TÖKÉLETES KEVERÉK 
 Egy könyv vagy sorozat, ami keserédes volt, de mindeközben tökéletes:

Kim Holden: Bright Side - imádtam, a végkifejlet ellenére. Csodálatos ez a történet, nagyszerűen megírva. A boldogságtól a fájdalomig, mindenféle érzelmet kivált olvasás közben.



HOPPÁ! VÉLETLENÜL KOFFEINMENTESET KAPTAM! 
 Egy könyv, amitől többet vártál:

Tara Sue Me: Az alávetett - Borzalmas volt! Sokkal-sokkal többet vártam. 2016 legnagyobb csalódása volt.


Kihívottjaim pedig:
@barbikaunatkozik - Kritika meg a Barbika blog
@kocybaba
@Törpilla




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.