Egy könyves blogger titkos élete by Varázstinta blog




Ezt az öninterjút a Varázstinta blog oldalán olvastam és nagyon megtetszett. Lonette engedélyével én is kitöltöttem. :)
Köszönöm a lehetőséget!



1. Mióta vagy blogger?


Én még igencsak fiatalnak számítok a bloggerek között, 2016. november 19.-én indítottam a blogom. A moly.hu-n már értékelek, jelölöm az olvasmányaimat, új könyveimet, stb. lassan 2 éve és úgy gondoltam, ezt tehetem egy olyan felületen is, amit én hozok létre, olyannak, amilyennek szeretném. Úgy alakíthatom, ahogy nekem megfelel. Nincs korlát a képekre és az értékelésekben is nagyobb teret kapok. 


2. Mikor mondanád azt, hogy abbahagyod az írást?


Nem mostanában tervezem. :)) Szomorú lenne, ha feladnám 2 hónap után. Élvezem szerkeszteni, fejleszteni. Már most látom, mennyire máshogy csinálom, mint az első pár bejegyzésnél. Az egyetlen dolog, ami miatt feladnám, az a családommal kapcsolatos dolog lenne, mégis csak ők az elsők.


3. Mi a legjobb dolog a blogolásban?


  • Szeretem, hogy folyamatosan fejleszteni lehet, mindig újabb és újabb ötletekre sarkall, nem unalmas. Mindig próbálom a legjobbat nyújtani és örülök, hogy folyamatosan fejlődöm én is a bloggal együtt. Össze sem hasonlítható az első pár bejegyzésem a mostaniakkal és még biztos lesz jobb is.
  • Jó érzés, amikor elkészül 1-1 bejegyzés és rányomok a közzététel gombra és végignézem a kész bejegyzésemet.
  • Ami viszont a legjobban esik, amikor pozitív visszajelzést kapok.  :)


4. Mi benne a legrosszabb dolog? Hogyan szoktad ezeket a dolgokat "ellensúlyozni"?


Igazából csak 1 dolog zavar, kevesebb időm jut az olvasásra. Időbe telik 1-1 normális bejegyzés  és így az olvasás kicsit háttérbe szorul. Igyekszem azért nem elhanyagolni azt sem, hiszen az olvasás már a mindennapjaim része. Olyan, mint a fogmosás. :)


5. Milyen sokáig tart megszerkeszteni/megtalálni a tökéletes képet a bejegyzésekhez?

Nos, igen. Ez egy nagy hiányosságom. :( Mindig csinálok képeket, de a szerkesztés nem megy sajnos. Majd szeretném megtanulni, hogyan kell. Addig maradnak a sima fotók vagy a netről leszedett képek. Változó, hogy mennyi idő alatt találok megfelelőt, de addig keresem, míg azt nem érzem, hogy: igen, ezaz! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.