Claire Contreras: Üvegszív

Úgy érzem, a WOW kiadó neve garancia számomra arra, hogy szeretni fogom az adott könyvet.



Fülszöveg:

Még hányszor fogja összetörni a szívem? Még hányszor kell újra megragasztanom?
A bátyám legjobb barátja. Együtt nőttünk fel.
Fiatal lányként ő tanította meg, milyen, ha megérintenek és úgy istenigazából megcsókolnak. Később azt is ő mutatta meg, mennyire fáj, ha elveszítünk valakit, aki közel áll hozzánk. Csak arra nem készített fel, hogyan birkózzak meg a kínnal, miután összetörte a szívem.
És most újra eljött értem, úgy néz rám, mintha fel akarna falni. Szinte minden ellenünk szól, és csak egy dolog mellettünk. A szerelem.
Felkavar. Elringat. Megtanít harcolni az érzésért, amiért érdemes.

Véleményem:


*

Beszerzés ideje: 2016. június 16. 
2016. július 29., 13:13 - 2016. augusztus 2. 20:19
 WOW, Budapest, 2015
352 oldal · puhatáblás · ISBN: 9786158027038 · FordítottaBótyik Bettina Zora
>

*

A borító ismét gyönyörű, ahogy azt a kiadótól már megszokhattuk.
Csodaszép történet volt ez is. Bár kevésbé tépte meg a lelkem, mint az eddig olvasott WOW kötetek, ugyanúgy elvarázsolt, mint a többi.
Már maga a cím is megfogott! Csupán egyetlen szó, de annyi mindent sugallhat. Én is nagyon szeretnék egy Üvegszívet! ❤

Nagyon tetszett a 2 idősík és a váltott szemszög. Élveztem mindkét szereplő történetét. Szépen összeértek a szálak a végén.
Szerettem Estellet. A sok fájdalom dacára is mindig felállt és ment tovább.
Olivert is megkedveltem. Érdekes volt figyelni a viaskodását az érzelmei, a karrierje és a legjobb barátjával kapcsolatban.

Egy dologgal nem voltam kibékülve, SPOILER/ahhoz képest, hogy évekig tartottak Vic reakciójától, elég hamar megenyhült. /SPOILER 
Ezt nem igazán tudtam hová tenni. Ettől függetlenül, imádtam elmerülni benne, az elejétől a végéig élveztem.

Örülök, hogy olvashattam.
Nagyon várom a folytatást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.