Jennifer A. Nielsen: The Shadow Throne – Az Árnytrón

Íme a Könyvmolyképző kiadó tavalyi Szeretetcsomag ajándékkönyve, ennek hála szereztem be ezt a sorozatot, amely végül a kedvencemmé vált.




Fülszöveg:

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
Egy ​​háború. Túl sok véres csata. Vajon megmentheti-e a király az országát, ha a saját túlélése is kétséges?
A háború elérte Carthyát. Az ország minden ajtaján és ablakán bekopogtat. És amikor Jaron megtudja, hogy Vargan király elrabolta Imogent, hogy térdre kényszerítse Carthyát, az ifjú király felismeri: az ő feladata, hogy vakmerő mentőakcióba fogjon. Ám minden, ami elromolhat, az el is romlik.
Barátai szétszóródtak Carthyában és a környező országokban. Utolsó, kétségbeesett próbálkozásként, hogy megóvja országát a pusztulástól, Jaron elindul talán utolsó útjára, hogy megmentsen mindent és mindenkit, akit csak szeret.
Ám még pengeéles esze sem elég ahhoz, hogy elhárítsa a hatalmas veszélyt, ami őt és országát fenyegeti. Vajon útközben elveszti azt, ami a legfontosabb? És a végén vajon ki foglalhatja el Carthya trónját?
„Egy nagyszerű sorozat végtelenül izgalmas lezárása.”
– Ashley Ferguson, amazon.com
„Képtelen voltam letenni. A sorozat mindhárom kötete minden egyes oldalával megragadta a figyelmemet. Nagyszerű olvasmány, korra való tekintet nélkül.”
– Brenda Benoit, amazon.com
Jaron izgalmas és lehengerlő kalandjai számos olvasót érintettek meg és hoztak lázba A hamis herceg és A szökött király című kötetekben. Kísérd el útjára Carthya hatalmas királyát! A New York Times bestsellerszerzője, Jennifer A. Nielsen lenyűgöző befejezést kanyarít történetének Az Árnytrónban!
Eredeti megjelenés éve: 2014

Véleményem:

>

*
Beszerzés ideje: 2015. december 5.
2016. április 16., 16:25 - 2106. április 17. 23:54
Könyvmolyképző, Szeged, 2015
340 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789633993347 · FordítottaSzujer Orsolya
>

*
Ez hihetetlen jó volt!!! *.* Imádtam!!! 
Nagyon tetszett az első két rész, de ez mindent vitt!
Az első mondattól kezdve alig tudtam letenni, folyamatosan történt valami, nem voltak üresjáratok, végig pörögtek az események.
Úgy terveztem, hogy lassan olvasom, mert nem szerettem volna, ha vége lesz, de egyszerűen sodort magával történet.
Jó kis csavarok voltak benne, amikre nem számítottam. Bár a végét sejtettem, mégis izgultam, hogy mi lesz. Semmiben sem voltam biztos. 
Nagyon megszerettem a szereplőket is. Tökéletesen át tudtam érezni, ami velük történik. Nielsen nagyon jól megformálta a karaktereket. Jaron rengeteget fejlődött a trilógia alatt, de mégis megmaradt a pimasz, szarkasztikus fiúnak, aki szembenéz a veszélyekkel, akkor is, ha fél. A másik kedvenc karakterem a sorozatból Mott volt. :) Már az elején megkedveltem és ez kötetről kötetre egyre csak erősödött. 
Ahogy már írtam az első kötetnél, az ilyen könyvek miatt nem hagyok fel az ifjúsági könyvekkel. Az Írónő végig színvonalasat alkotott, remek történetet kaptunk, jól kidolgozva, nagyon szerethető karakterekkel.
Bátran ajánlom mindenkinek, nekem kedvenc lett!
Ui.: Most nagyon elszomorodtam, hogy vége lett. :( Úgy olvasnám még…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.