J. Goldenlane: Napnak fénye

Csupa jót hallottam J. Goldenlane könyveiről, így úgy gondoltam, teszek egy próbát. :)



Fülszöveg:

Mi ​​jöhet egy világháború után?
Természetesen egy újabb világháború – állítja őfelsége, Tien Naga-Hai Huang-Ti, mert a történelem szerint az emberiség rendre elfelejti az atombombázás borzalmait, és mindig jön egy újabb Utolsó Háború.
Az ifjú császárnak, aki negyedik az Új Császárok sorában a Kínai Birodalom élén, rögtön a koronázása után leküzdhetetlennek látszó kihívásokkal kell szembenéznie: a kívülről fenyegető Ausztrál Föderáció mellett minden pillanatban számolnia kell a Birodalmon belüli riválisaival is.
Ticca Min sokáig azt hitte, hogy a jövője semmiben sem fog különbözni a kockanegyedek többi lakójának életétől. Jobb, ha az álmait még magának sem meri bevallani, csak elfogadja az egyetlen lehetséges utat.
Egyetlen pillanat, egyetlen döntés elég, hogy minden megváltozzon körülötte… és ami kezdetben csak izgalmas kalandnak tűnik, az idővel olyan események elindítója lesz, amellyel a Birodalom és a világ békéje is veszélybe kerül, az uralkodó és alattvalói sorsa pedig elválaszthatatlanul összefonódik.
J. Goldenlane új regényének színes, mesteri precizitással felépített világa kiváló érzékkel hozza össze a YA klasszikus elemeit, egy posztapokaliptikus világ képeit, és a finom humort – túllépve a megszokott kereteken, a fiatal és lélekben fiatal olvasók számára egyaránt emlékezetes módon mutatva be az új világrend meghatározó uralkodóházának intrikáit és a felnőttként helytálló fiatalok küzdelmeit.
Eredeti megjelenés éve: 2015

Véleményem:


>

*
Beszerzés ideje: 2016. május 2.
2016. július 1., 23:17 - 2016. július 8. 15:14
496 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789633951033
>

*
Az elején picit lassan indultak be az események, de aztán nagyon megszerettem. :) 
Annyi minden volt ebben a könyvben! Politika, árulás, összeesküvés, akció, szerelem, barátság, hűség, robotika… mindezt egy nagyon érdekes világban megírva, remek csavarokkal. Még is minden szál szépen bele lett dolgozva a történetbe, teljesen természetesnek hatnak. 
Nagyon szerettem a szereplőket és bevallom 1-2-vel jól meg lettem vezetve. :) Ticca és Lin elképesztő kalandba keverednek  egy véletlen találkozásnak köszönhetően, ami talán nem is annyira véletlen? :) 
Sicc Úr nagy kedvenc! ❤ Ehhez nincs mit hozzáfűzni. :D
Ami még pluszt ad a történetnek, az a humor. Én annyit mosolyogtam és nevettem! Volt olyan rész, amit többször elolvastam és percekig nevettem rajta. :D
Ugróegér annyira szerencsétlen volt, hogy már megsajnáltam. :D 
Egy szó, mint száz, engem megvett magának és minél előbb kell a Holdnak árnyéka is! *-*



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.