Holden Rose: A harmadik




Fülszöveg:

Howard Matheu vagyok, nyolc és fél éves, és lehet, hogy rablók vannak a nyomomban.
Nitával és Gillel láttunk valamit a nyári táborban, amit nem kellett volna. Hallgattunk róla, mert azt gondoltuk, úgyse hinnének nekünk. De nem hagyhattuk annyiban. Készítettünk egy tervet, hogy ne érezzük magunkat veszélyben. Bizonyítékot kellett találnunk!
Ez nem volt mindig egyszerű, és néhány dolog elég viccesen alakult.
Most pedig leírtam ide azt, amit tudnod kell, neked és mindazoknak, akik kíváncsiak rá, mi is történt valójában.

Véleményem:


>

*

Beszerzés ideje: 2016. május 13.
2016. május 15., 13:54 - május 15. 22:46
Főnix Könyvműhely, Hajdúböszörmény, 2014
132 oldal · ISBN: 9789637051654 · IllusztráltaVarga Zsolt
>

*
Én már nem tudom egy 8 éves szemével olvasni ezt a könyvet, de így is nagyon élveztem.
Egy kicsit vissza is gondoltam, hogy milyen is volt gyereknek lenni. Elképesztő fantáziájuk van! :) Ráadásul, bizony, a felnőttek sokszor nem veszik őket komolyan. Elítélik őket, mert nem tudják, nem merik elmondani, mi zajlik le bennük vagy épp nem figyelnek rájuk eléggé.
Tanulságos és érdekes történet volt, szerethető szereplőkkel. 3 teljesen különböző, egyedi gyereket kaptunk, de mindenkit kedveltem.
Izgultam, elgondolkodtam, megkönnyebbültem az olvasás alatt. Felnőttek és gyerekek is egyaránt élvezhetik. Remek közös kikapcsolódás.
Remélem, majd egyszer az én kislányom is olvasni fogja. :)
Az illusztrációk és a borító is nagyon tetszik. Szépen feldobta az könyvet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.