Gaura Ágnes: Vámpírok múzsája

Nem vagyok vámpírfan, nagyon kevés olyan történet van velük kapcsolatban, ami tetszik, ezért kicsit félve kezdtem el.




Fülszöveg:

Borbíró ​​Borbála a magyarországi Vámpírkutató Intézet alkalmazottja, bakancsos tudós és magánéleti szerencsétlenség, akinek a munkája a mindene – ám amikor hatalomra kerül az Emberfeletti Összefogás Pártja, az intézet az élőholtak megnövekedett politikai befolyásának köszönhetően bezárja kapuit. Mit tehet egy állástalan vámpírkutató egy olyan Magyarországon, ahol a vámpírok lassan teljes jogú állampolgárokká válnak, és ahol a háttérben köttetett szerződések különleges kiváltságokat is megadnak nekik?
Az állás, amely végül az ölébe hull, jóval több és veszélyesebb, mint amiről valaha is álmodott, és rejtélyes, új főnöke hamarosan hajmeresztő feladat elé állítja: be kell épülnie a kormány tanácsadói, az IQ vámpírok közé, hogy kiderítse, mit titkolnak emberi szövetségeseik elől. Bori nem tudja, képes lesz-e átverni Magyarország legokosabb vámpírjait úgy, hogy csupán eszére és alaposan felvágott nyelvére támaszkodhat, de a vérét, életét és emberségét megőrizze.
Magyar nyakba magyar szemfog!
Eredeti megjelenés éve: 2012

Véleményem:


>

*
2016. augusztus 22., 20:25 - 2016. augusztus 27. 00:42
Delta Vision, Budapest, 2012
468 oldal · puhatáblás · ISBN: 9786155161384
>

*
Nagyon-nagyon jó volt! 
Egy jól felépített történetet kaptam, szépen kidolgozott cselekménnyel és karakterekkel. 
Érdekes világot tárt elénk az Írónő. Kifejezetten tetszett az alapfelállás. Fellélegeztem, hogy most nem bújkálnak a vámpírok az emberek elől. Sőt!
Rengeteg vámpírtörténet van már, de ez valami új volt. Nem éreztem úgy, hogy oké-oké, ezt már tudom, haladjuk. 
Egy kicsit elbizonytalanodtabb a történetet illetően az elején, de később alig tudtam letenni. Jöttek a csavarok és hiába nem volt lövöldözés, menekülés, akció, stb., még is nagyon izgultam. Vámpírpárbaj… darts… nagyon leleményes. :))
A történelemből beleszőtt szálak nagyon tetszettek, ahogy a könyvben szereplő lények is. 
Amivel pedig még inkább levett a lábamról, az a humor. Időnként felnevettem hangosan vagy mosolyogtam az orrom alatt. :) 
Tetszett, hogy senki sem csak jó vagy csak rossz, mindenkinek vannak hibái. Ettől hitelesebbek lettek számomra. 
Biztosan folytatni fogom a sorozatot, nagyon kíváncsi vagyok, mit tartogat még az Írónő. Nem kétlem, hogy voltak/vannak még érdekes ötletei. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.