1. bejegyzésem! :)



Üdvözlök Mindenkit szeretettel! ^^

Nagyon sokat gondolkodtam rajta, hogy elindítsam-e a saját blogomat, hiszen nagyon sok van már, könyves témákban még inkább. Végül arra jutottam, hogy ez az enyém lesz és olyan lesz, amilyennek én szeretném, a saját tartalmaimmal, így mégis megpróbálkozom vele. :)
Nem fogok terjedelmes értékeléseket írni, mert úgy gondolom, kevesen olvasnak végig egy többoldalas írást. Én sem szeretem őket. Így csak összefoglalom, mi a véleményem az adott könyvről. :)

Remélem, minél többen érdekesnek találják/találjátok majd és szívesen tértek vissza, esetleg hozzászólásokkal gyarapítva. Nagyon kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is! :)

Jó olvasgatást kívánok és érezzétek jól magatokat az oldalamon! :)

Köszönöm a sok segítséget és bátorítást Dorkának, az Anya olvas blog szerkesztőjének! <3


Üdv:

Gorkie

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok az elhatározásodhoz, jó blogolást kívánok!! :)) Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de csak most vettem észre az értesítéseket. (Eddig nem is figyeltem a Közösségi fület. :D)
      Köszönöm szépen! ^^

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.