Molyok&Bloggerek: Julia Lewis Thomson: Többek szerint [Vendégértékelés]



Nemsokára megjelenik Julia Lewis Thomson nagysikerű Többek sorozatának második kötete az Álomgyár Kiadó jóvoltából. Négy blogger és négy moly vállalkozott arra, hogy a Többek által nőcsábász Maximjának titkokban bővelkedő történetét véleményezze. Érdemes követni a Molyok&Bloggerek értékeléssorozat állomásait, mert a különböző értékelések és érdekességek mellett még nyerhettek is két példányt a könyvből.

Ezúttal,  @agi89 csodálatos értékelését olvashatjátok a moly.hu-ról.
Olvassátok! Érdemes! ;) 



~






Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 272
Kötés: Puhatáblás
ISBN: 9786155692536


Fülszöveg:



Te ​melyiket választanád: a bosszút vagy a szerelmet? Többek szerint felelőtlen nőcsábász vagyok, aki magasról tesz az érzelmekre, és képtelen kötődni egy másik emberi lényhez. Ilyennek lát mindenki, mert az életstílusommal ezt hitetem el velük. Bulik, nők, zene… ez határozta meg az életemet egészen addig, amíg nem találkoztam Nastyával.
Igazi rockernek tartom magam. Olyan helyről jöttem, ahol a bűn a mindennapok része. Hiába szántak nekem különb életet, talán soha nem tudok kilépni a múltam árnyékából. Különösen úgy, hogy az orosz maffia látóterébe kerültem.
Zsák a foltját, szokták mondani, és az enyém egyértelműen Nastya, aki a legnagyobb természetességgel táraz, céloz és lő. Ráadásul úgy hajt át motorral a piroson, mint a rosszfiúk a csajokon.
Julia Lewis Thomson új, akciókban és meglepő fordulatokban bővelkedő történetben leplezi le a nagy sikerű Többek által című regényben megismert Maxim sötét titkait. Vajon beszippantja-e az a világ, amitől a családja egész életében óvta? Vagy elég ereje lesz ahhoz, hogy ellenálljon a csábításnak?


Értékelés:

Két szó:
érzelmi cunami.

A cunami leggyakoribb kiváltója egy tenger alatti földrengés.
Az érzelmi cunami kiváltója jelen esetben a Többek által volt. Maxim már ott megrengette a világom és most ideért az óriáshullám is.
Jött és vitt mindent!

Végtelennek érzett oldalakon keresztül a szívem sarokba volt szorítva, fegyvert fogtak rá és rettegett..!
Olvasás közben éreztem szerelmet, vágyódást és elvágyódást.
Voltam mérhetetlenül és tehetetlenül dühös is, mikor legszívesebben bemásztam volna a lapok közé, csak hogy rendet tegyek már végre. 




Édes, drága Maximom!
Nincsenek rá igazán jó szavak, hogy mennyire imádlak. Esküszöm szinte hallottam a „rekedtes, füstös hangod”, teljesen és visszavonhatatlanul ledöntöttél a lábamról. Nem akarlak elengedni! 



Nastya!
Nagyon kevés női karakter van akit igazán meg tudok szeretni, de Te kérdés nélkül bekerültél a legkedvesebbjeim közé. Erős és bátor nő vagy. Veled nevettem és sírtam. Örültem és féltem. Tőled nem irigylem Maximom csak egy kicsit ;).

Kétség kívül ezt a könyvet vártam 2017-ben a legjobban. És nem véletlenül.
Ez a könyv egy csoda! Olyan csoda, ami kikapcsol, kiszakít a szürke hétköznapjaidból, izgalmas, romantikus. Nekem a minden volt.
És a maffia, mint alaptéma… Úristen, de jó volt! Megint megállapítottam, hogy elképesztő és hihetetlenül idegfeszítő világ. Nem szeretnék a része lenni, csak akkor ha kapok egy „saját” Maximot. ;)

A Többek által is nagy kedvencem lett, de a Többek szerint a lehető legközelebb férkőzött a szívemhez.

Kedves Írónő! Drága Tünde!
Bárcsak sok pénzem lenne, bár nyernék a lottón vagy valami! Akkor tudnék Neked annyi pénzt adni, hogy ne kelljen már dolgoznod, csak alkothass kedvedre és kedvünkre. Még többeket, még-még-még!

(@agi89)

~

„Értem én, hogy a 21. században már nem megszokott az érdekházasság. De a mi köreinkben még az; a pénz pénzzel, hatalom hatalommal házasodik, és én ezt mindig is így fogadtam el. Ebben nőttem fel, sohasem ábrándoztam szőke hercegekről fehér lovon, és rózsaszín ködről. Tudtam, hogy egy hozzám illő férfihez fogok hozzámenni, akit majd tisztelnem, támogatnom és szeretnem kell. Az esküvőm napján azonban a szívem már nem volt a helyén, egy másik férfinak adtam, és ő magával vitte.”

„(…) Idő van, te pedig húzod. Mondd már azt a rohadt nevet!
- Elindulhattál volna időben! De nem, te inkább az új recepciós lány szoknyájának a hosszát ellenőrizted.
- Tudhatnád, hogy ez egy nagyon fontos minőségellenőrzés volt, mivel vele találkoznak először az ügyfelek. Csak az érdekeidet tartottam szem előtt.”

„Természetesen nem jött utánam, hiszen ugyanabból a fából faragták, mint engem. Egyértelmű volt, hogy az ő életének is a „Dugd meg, és dobd el!” a mottója.”

„Többek szerint egy szoknyapecér vagyok, aki minden nőt megfektet. Ez azonban csak a látszat. Ezt látja mindenki, mert azt szeretném, hogy ezt lássák. Amíg mindenki azt hiszi, hogy egy felületes gazember vagyok, aki tojik az érzelmekre, és képtelen kötődni egy másik emberi lényhez, addig jó. Sohasem engedtem, hogy az emberek igazán megismerjenek, és nem is szándékozom ezen változtatni.”

„(…) mindenkinek azt a sorsot kell elfogadni, ami jutott, és abból kell a legtöbbet kihoznia.”

„Sohasem éreztem magam rosszul az általam megdöntött csajok társaságában. A trófeáim voltak. Büszke voltam rájuk. Tudták, hogy velem mire vállalkoznak. Nem árultam nyálas álmokat, és rózsaszín bárányfelhős szívecskéket, ennek ellenére mégis hagyták, hogy kihasználjam őket.

De Nastya más volt. Őt nem használtam ki, sőt, inkább ő használt ki engem. Vágytam rá. Akartam őt az első pillanattól kezdve, és ez megvakított. Megvakított a szépsége…”

„(…) engem az éltetett, ha imádtak, ha a rajongók velem együtt énekeltek, üvöltöttek, és a nevemet skandálták. Nem vagyok egy visszahúzódó alkat. Na!”

„(…) a szex magában tényleg olyan, akár a kaja fűszer nélkül: oltja az étvágyat, de nem okoz örömöt az evés.”

~


Állomások:

  1. Szeptember 1. –Anya olvas blog
  2. Szeptember 8. – ZCsilla (vendégértékelés az Anya olvas blogon)
  3. Szeptember 15. – Pandalány olvas blog
  4. Szeptember 18. – gregsys (vendégértékelés az Anya olvas blogon)
  5. Szeptember 22. – EditVagyok (vendégértékelés a Pandalány olvas blogon)
  6. Szeptember 25. – Olvasó Körút blog
  7. Szeptember. 27. – agi89 (vendégértékelés az Olvasó körút blogon)
  8. Szeptember 30. - NaNa_88 (vendégértékelés az Anya olvas blogon)

aRafflecoptergiveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.