Meghan March: Vágy és hatalom [Értékelés]

Figyelem! Ez egy erotikus könyv! Kezeljük is úgy! :)



Kiadó: Álomgyár
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 238
Kötés: Puhatáblás
ISBN: 9786155692246
Fordította: Goitein Veronika


Fülszöveg:

Vigyázat! A fülszöveg Cselekményleírást tartalmaz.

Tömött ​a pénztárcám és jó nagy a férfiasságom. Ennyit az önéletrajzomról. Azt hiszem, nem is kell többet mondanom, a nők 99 százalékának ennyi elég, hogy megkapjam őket.
Hogy seggfej vagyok?
Hát igen.
És tudod, mit? Jól is érzem így magam.
Vagyis jól éreztem…
Amíg nem találkoztam Vele.
A könyvekben szikrákról meg kémiáról szoktak írni. Faszság. Kettőnk közt inkább tűzijáték volt, sőt tűzhányó. Vagy atombomba.
Csakhogy van egy kis baj.
Nem tudom a nevét, nem adta meg a telefonszámát, csak úgy lelépett a szállodából életem legforróbb kibaszott éjszakája után. Megkóstoltam a világon a legédesebb, legkülönlegesebb kis pinát… ritka, mint az unikornis, és újra akarom!
Mit tehet ilyenkor egy ilyen seggfej, mint én?
Utcára vittem a problémát. Olyan nincs, hogy nem kapom meg.
És hogy mi lesz, ha megtalálom? Megtartom!

Meghan March erős, érzéki nőkről ír és mocskos szájú alfahímekről, akiket térdre kényszerítenek. Impulzív és kedélyes, és senkitől nem kér bocsánatot, amiért imád pikáns dolgokat írni. Erotikus regényei Amerikában hatalmas sikert aratnak, és minden bizonnyal a hazai olvasók kedvence is lesz.





Véleményem:


2017. július 6., 21:50 → 2017. július 14., 20:53
Álomgyár, Budapest, 2017
238 oldal · puhatáblás · ISBN: 9786155692246 · Fordította: Goitein Veronika



~
"Enyém a nő. A teste, a szíve és a kibaszott lelke is."
~


Egyből megtetszett a borító. Ráadásul, a teljes sorozat kinézete fellelhető már. Jól fognak mutatni egymás mellett. Alig várom, hogy együtt legyenek. :)

   

Ahogy már írtam, ez egy erotikus történet, műfajában pedig hozza az elvárt szintet. Az alaptörténet az elejétől kezdve tetszett. Bár itt is megkapjuk az alapkelléket a milliárdos hatalommániás férfit, a női főszereplő élete változatosságot hozott számomra. 

~
"Tudod, mit, Creighton? Nekem a saját dolgom az első, mert ezt senki más nem tartja olyan fontosnak, mint én. 
Sem te, sem a lemezkiadó. Csakis én."
~

Holly egy feltörekvő country énekesnő, aki nagyon tehetséges és egy tehetségkutató elnyerésével nem várt helyzetben találja magát, ahonnan látszólag nincs kiút. Betekintést kapunk a lemezkiadója üzletpolitikájába, marketingjébe, amit gondolom, mondanom sem kell, hogy hagy némi kívánivalót maga után.
Holly karaktere szimpatikus. Nem az a tipikus szende kislány, mint az ilyen történetekben szokott lenni. Öntudatos, nem fél küzdeni és áldozatokat hozni a céljaiért és ami kifejezetten tetszett, hogy nem vesztette el az eszét teljesen csak azért, mert fent nevezett milliárdosunk a közelébe sétált. Erotikában így sincs hiány, a szereplők egymás iránti vonzalma így is kétségtelen, hogy közben hülyét csinálnának magukból. Szerettem, hogy Holly kiállt magáért és a karrierjéért, nem hódolt be egyik napról a másikra egy olyan embernek, akit alig ismer.

~
"Egyszerűen muszáj volt megmutatnom, ki a góré, különben a másik fickó azt hitte volna, elég tökös ahhoz, hogy lenyúljon egy ilyen nőt. Képletesen szólva körbehugyoztam a saját területemet."
~

Creighton Karas a férfi főszereplőnk. Pontosan olyan a stílusa, mit a fülszövegben. Milliárdos, szabadszellem, aki szereti, ha minden úgy van, ahogy ő akarja. Önző, egoista és természetesen jóképű. Kíváncsi leszek, hogyan fogja kibontani March a karakterét. 

~
"Ha valaki olyan szinten van, mint én, több ellenséget szerez, mint ahányat meg tud számolni."
~

A történetet váltott szemszögben olvashatjuk, bár az az érzésem, hogy Hollyból többet kapunk. Creighton fejezeteiből kevesebb jutott és nem is ismerhettük meg annyira, mint Hollyt.



Az Írónő stílusa nagyon tetszett. Közvetlen, könnyen olvasható, gyorsan lehet haladni vele. Valószínűleg a fordító munkáját is dicséri, hogy az erotikus jelenetek is rendben vannak. Minthogy egy erotikus történetről van szó, akad belőle bőven ilyen jelenet és nem Meghan March nem finomkodik.

Egyetlen dolog van, amivel akadt egy kis problémám, ahogy a házasság témájához hozzáállnak a szereplők. Lehetséges, hogy azokban a körökben, amiben a történet íródik, teljesen normális eszközként tekinteni rá, de az én világomban ez nem így van. :) Ez valószínűleg szubjektív vélemény, magában a történetben nem volt erőltetett vagy elütő szál.


A történet rövid, gyorsan kiolvasható. Sajnos, félre kellett tennem pár napra magánjellegű okokból kifolyólag, de nagyon vártam, hogy folytathassam. Igazából 2 nap alatt kiolvastam. A vége csúnya függővég, amiért egy kicsit morcos lettem, de alig várom, hogy érkezzen a folytatás. Nagyon kíváncsi vagyok, mit hozott ki az Írónő ebből felállásból. Kezdő kötetként tökéletesen megállja a helyét és eléri azt, hogy folytatni akarjam. Szóval, jöjjön a következő!


Köszönöm a recenziós példányt az Álomgyár kiadónak!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.